![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Witam,
Potwierdzam zdanie szanownych przedmówców w sprawie Junaka. Żeby Janka dobrze zrobić, trzeba być baardzo skrupulatnym, cierpliwym i sporo się dowiedzieć o jego bolączkach. Da się zrobić wszystko - uszczelnić, zrobić sprzęgło, prądnicę, iskrownik, automat biegów czy wyjść z innych jankowych furii, ale to wymaga masę czasu, kasy i pracy. Jest już wiele ciekawych patentów czy rozwiązań niwelujących te znane bolączki, co najważniejsze, sprawdzających się w eksploatacji. Choć jak to klasyk, potrafi czasem zaskoczyć i pokazać właścicielowi swój charakterek ![]() Odnowienie będzie porównywalne kosztowo z większością klasyków, również zagranicznych - części, obróbka mechaniczna, chromy, lakiery, to grube tysiące i setki godzin pracy. Nowe zamienniki na rynku są często gorszej jakości niż używane oryginały. Większość używek na rynku jest wyeksploatowana do granic. A nawet fabrycznie nowe oryginały z epoki, do których akurat ja szczęśliwie miałem dostęp, nie były gotowe do montażu bez ich weryfikacji i często poprawek. Junak jest teraz w modzie, a co za tym idzie i w cenie. Ma też swoich wiernych fanów i znawców, np. w Dzikim Junaku. Jak się na Junaka zafiksujesz, to Twoja sprawa, ale wydaje mi się, że rusek będzie lepszy na pierwszego weterana. Tu też jest masa shitu, ale żeby poćwiczyć, to dobry materiał. A dla chcącego, nic trudnego ![]()
__________________
pozdrawiam! Kisiel ------ RD04 -> ATAS |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2011
Miasto: Kurowice
Posty: 544
Motocykl: Transalp 600
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 5 godz 58 min 0
|
![]()
Piękny jest
![]() Temat na zimowe wieczory super. Naoglądałem się dziś tych rusków na aukcjach i jutjubie... ![]() Póki co, nie mogę rozkminić czym się różni K750, Dniepr i Ural... rocznikami ![]() Które były z napędem na wózek ? No nie śmiać się, ja w temacie weteranów zielony jestem ![]() Natknąłem się w necie na książkę "Ciężkie motocykle radzieckie"... niedługo powinna trafić w moje ręce i zaczynamy edukację. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Dabrowa G.
Posty: 690
Motocykl: RD07a DRZ 400E
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 10 godz 22 min 26 s
|
![]()
A JUNAKA było co prawda kilka wersji ale podstawowe to M07,przejściówka i M10, więc chyba łatwiejszy temat do ogarnięcia i najważniejsze że JUNAK jest polski!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
|
![]()
Miło popatrzeć na tak zrobionego Junkersa ...szacun
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
h4 w afri | many | Układ elektryczny i zapłonowy | 17 | 01.03.2010 23:52 |