![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 787
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 tygodni 3 dni 3 godz 35 min 10 s
|
![]()
!. Ile przejechałeś na tej zębatce od wymiany do wymiany? (minimum 5000km max...20.000)
2. Ta zębatka jesli jest zjechana na zewnatrz (czyli te zęby pod skosem) moze znaczyć, że ślimak który jest metalowy i napędza się od tej plastikowej tulejki zaciera się na panewce. Nie ma innej opcji jak zmiana całego mechanizmu bo jest nierozbieralny. Może też oznaczać że problem jest w lince która gdzieś się zaciera. Może to sam licznik zbyt opornie chodzi. (najmniej prawdopodobne) 3. Jesli ścięte są łapki które napedzaja tą plastikową tuleje moze oznaczać że za duzo smaru i się trochę zaciera plastik- kiedys wypełniłem całość smarem zeby nie łapał piachu i tez żle - scięło te plastikowe łapki. Ostatnio edytowane przez Andrzej_Gdynia : 04.04.2008 o 19:08 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 984
Motocykl: ETV 1000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 8 godz 43 min 51 s
|
![]()
za pierwszym razem ze 500 -opcja ze smarem za drugim ok 2km bez smaru dzięki za podpowiedz może to zaciera się ten metalowy ślimaczek i to on powoduje ścieranie się plastikowej zębatki.koszt w hondzie całego napędu to ok 700 zeta więc zastanawiam się nad vaptorem .pozdro
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
porada o napęd | mad_leaf | Rama, zawieszenia, napęd | 1 | 14.06.2012 21:28 |