![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa/Natolin
Posty: 1,518
Motocykl: nie mam już AT
Przebieg: 99999
![]() Online: 1 miesiąc 5 dni 20 godz 53 min 17 s
|
![]()
Dół da się zrobić mocniejszy nawet i full crossie są do tego specjalne dyfuzory i wydechy, ogólnie musi być wszystko zgrane aby 2T chodził prawidłowo.
rrolek , z nowym moto to wiadomo co się ma, chodzi o to że łatwiej reanimować trupa 2T jak trupa 4T. A smród 2T jest boski ![]() Z Afri tak nigdy nie robię ![]()
__________________
BMW R1150R Jawa 250 353 `58r Ostatnio edytowane przez KML : 09.01.2012 o 23:11 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
3000 - 4000 zł to dużo na sezon ? Pisze na podstawie EXC 450 R , bo tą pomarańczą jeździłem najwięcej :
- 2/3 komplety opon i 1 komplet dętek 1000 - 1500 zł + musy na konkretny wyjazd 200 euro . - 2 łańcuszki rozrządu , uszczelki , pompa wody - 500 - 1000 zł - łożyska i uszczelniacze kół 150 zł , robię raz na sezon - olej i filtry , zmieniam co 400 - 500 km w zależności od oleju 500 - 700 zł - 2 zestawy napędowe - 700 - 900 zł - uszczelniacze i olej przód 200 zł , czasem się wyrzyga i trzeba dwa razy w sezonie zrobić . Nie stosuję zamienników . To podstawowe czynności eksploatacyjne , robiąc w warsztacie dochodzą dodatkowe koszty , ile nie wiem . Nie wkładam rąk do motocykla w sezonie , tylko jeżdżę , nie kupuje zjechanego złomu w promocyjnej cenie z Anglii . Normalna cena za EXC 450 R do jazdy z ostatniego roku produkcji na gaźniku to 5000 - 5500 euro , u nas kosztuje naście tys. , w czym jest różnica ? W dupie się przewala sprzedajacym i robią nieznajomym prezenty ? Dwupak nadaje się do szlifowania techniki i na tor . Jazda tym moto w grupie na przeprawówce to nieporozumienie jeśli przeważają czteropaki , pomijam smród i hałas , ale 2T zawsze z tyłu , bo nikt nie będzie rzygał w kasku mając go przed sobą . Nie wiem gdzie jeździcie swoimi 2T i w jakim terenie , ale w góry to moto się nie nadaje posiadając kiepskie umiejętności . Większość z grupy z którą kiedyś jeździłem popróbowała jazdy na 2T , ale jak szybko kupili tak samo szybko się rozstali . Mniejsze koszty utrzymania 2T różnią się w zasadzie brakiem łańcuszka rozrządu , dochodzi olej do mieszanki i częste wymiany tłoka . Regeneracja cylindra to zabieg na chwilę , nie zaprzeczam że wszyscy robią to do dupy , ja na takim bym nie jeździł . Trzeba mieć świadomość że zabawa w enduro i prawdziwa jazda to drogie hobby . Jak by ktos zapomniał to nowe moto do tyrania po krzokach kosztuje dychę euro .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. Ostatnio edytowane przez Adagiio : 10.01.2012 o 15:27 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Honda XR 400, 600, 650 - Porównanie | Olek | Inne - dyskusja ogólna | 46 | 09.04.2013 23:12 |
porównanie - plusy i minusy kasków ... | yarecky2000 | Kaski | 73 | 15.09.2009 22:06 |
małe porównanie chłodnic | pałeł | Układ chlodzenia | 3 | 10.08.2009 23:16 |
Afripedia - porównanie RD07 i RD07A | podos | Regularne czynności serwisowe | 24 | 01.07.2008 08:02 |