Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07.01.2012, 01:31   #1
makaron
 
makaron's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 85
Motocykl: 990 adv
makaron jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 4 godz 18 min 44 s
Domyślnie

No cóż - każda sroczka swój ogonek chwali...
Zombi nie pytał co lekkiego w teren ani na czym na koniec świata, tylko poprosił o konkretne porównanie 2 maszyn.
Dlatego też zresztą nie napisałem prawie nic n/t swojego kata.

Poza tym apetyt rośnie w miarę jedzenia, także jeśli chodzi o jazdę w terenie.
To że ktoś zaczyna od jazdy na ryby nie znaczy że za chwilę nie będzie chciał latać jak Robbie Madison.
Znam takiego jednego co zaczynał przygodę w terenie od Afryki, potem się przesiadł na singla a teraz właśnie kończy szykować dla siebie jedną pomarańczę w dwupaku. A nie jest on już młodzieniaszkiem...
W życiu trzeba robić tak żeby było łatwiej...
makaron jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.01.2012, 10:21   #2
Babel
 
Babel's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,996
Motocykl: Pomarańczowy
Babel jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 godz 8 min 50 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał makaron Zobacz post
Znam takiego jednego co zaczynał przygodę w terenie od Afryki, potem się przesiadł na singla a teraz właśnie kończy szykować dla siebie jedną pomarańczę w dwupaku. A nie jest on już młodzieniaszkiem...
W życiu trzeba robić tak żeby było łatwiej...
To jakbyś moją historię opisał - poza tym dwupakiem.
DRZ S od 2003 , SM,i E mają regulacje zawiasu.
Poza tym drz łatwo sprzedać - o Yamahach różnie mówią
Jeszcze jedno - drz ma taki rozkład masy że przód jest za ciężki - może to trochę przeszkadzać przy skakaniu, ale bez przesady

Sporo wiadomości masz:
http://www.dr-z.pl/
http://www.advrider.com/forums/showt...=dr-z&page=664
http://www.thumpertalk.com/forum/forumdisplay.php?f=25
http://forum.motocyklistow.pl/index....page__st__3200
http://suzukidr.pl/forum/index.php?
http://forum.supermoto.pl/

Ostatnio edytowane przez Babel : 07.01.2012 o 10:25
Babel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.01.2012, 14:48   #3
Adagiio
Zakonserwowany
 
Adagiio's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2005
Miasto: Milazzo
Posty: 5,198
Motocykl: XRV 750
Adagiio will become famous soon enough
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 17 godz 43 min 11 s
Domyślnie

Jest dużo różnic pomiędzy tymi dwoma motocyklami , DRZ to moto o innym przeznaczeniu , innych parametrach i innych wymogach serwisowych niż WR-ka 450 , starych konstrukcji 400 i 426 nie brał bym pod uwagę przy zakupie ( choć by nawet były w super stanie , co aczkolwiek nie jest możliwe ) . DRZ to taki unowocześniony następca DR 350 , który był motocyklem z przeznaczeniem do adventure a nie rywalizacji .

Jeśli ja miałbym wybierać :
- na dalsze wyprawy , gdzie niezawodność i prostą obsługę serwisową stawiam ponad osiągami , wybrał bym zdecydowanie DRZ wersję S , ponieważ posiada najtrwalszą jednostkę napędową spośród wszystkich moto enduro poj. 400 - 450 cm i osiąga najdłuższe przebiegi między serwisowe , posiada możliwość adoptacji wieszaków do zabrania bagażu , wersja E nie posiada tylnej ramy .
- do jazdy w pod domowych krzokach + jakiś wypad od czasu do czasu na tor co by technikę podszlifować , zdecydowanie kupił bym WR-ę 450 na aluminiowej ramie ( ostatni wypust ) , ta poprzednia na stalowej ramie też jest OK , ale ta ostania to motocykl wyśmienicie wywarzony i zestrojony , przede wszystkim lżejszy co jest dla mnie niepodważalnym argumentem .

Jest jednak dość istotna kwestia , co by motocykl dobrze służył i bezproblemowo jeździł trzeba w niego włożyć trochę grosza ( w moim przypadku gdzie sam robię wszystko w ostatnio zakupiony motocykl EXC 525 włożyłem 4000 zł , choć był w stanie niczego sobie i stosunkowo nie stary 2008 rok ) . Większość tego typu moto jest zmęczona szczególnie u nas , bo jeździ się wszystkim po krzaczorach jeśli tylko ma to coś wspólnego z nazwą enduro , nie koniecznie eksploatując i serwisując z wytycznymi . Roczne koszty eksploatacyjne utrzymania lekkiego moto 3000 - 4000 zł , jeżdżąc 2/3 weekendy w miesiącu + kilku dniowe wypady typu UA czy RO , do tego dochodzą koszty napraw oraz uszkodzonych i oberwanych gadżetów typu : chłodnice , obręcze , klamki itp.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać
I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier
Wypierdalać.
Adagiio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Honda XR 400, 600, 650 - Porównanie Olek Inne - dyskusja ogólna 46 09.04.2013 23:12
porównanie - plusy i minusy kasków ... yarecky2000 Kaski 73 15.09.2009 22:06
małe porównanie chłodnic pałeł Układ chlodzenia 3 10.08.2009 23:16
Afripedia - porównanie RD07 i RD07A podos Regularne czynności serwisowe 24 01.07.2008 08:02


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.