![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 44 min 56 s
|
![]()
Z babą jezdżę więc i tak mnie nie ominie wymiana. Ważę tyle co Ty.
Właśnie dostałem z WP antwort, że nie mają nic zbliżonego do 5,8 i problemem jest średnica zew. U mnie jest 30,5/40,5 i pewnie 32/43 nie będzie stanowiło problemu. Jeszcze myślałem, żeby spiąć wstępnie moją 5,0 przy pomocy podkładek (np. 1 cm). Długość ma 470 więc jeszcze sporo zostanie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Dla odmiany u mnie na 6.2 wyjąłem 0,3mm z napięcia i jakby tak bardziej komfortowo. Założ koło i wsadź zawias do afryki i zobacz ile z pełnego skoku masz
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |