Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 22.11.2011, 21:23   #1
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
Domyślnie

I dlatego jako wozidło mam taki odpowiednik afryki co oszczędnie na wszystkim pojedzie. A moto ma zapierdalać nie oszczędzać
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.11.2011, 21:54   #2
bliźniak
droga jest celem
 
bliźniak's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,007
Motocykl: RD07, LC8
Przebieg: X70.000
Galeria: Zdjęcia
bliźniak jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 18 godz 34 min 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Lepi Zobacz post
I dlatego jako wozidło mam taki odpowiednik afryki co oszczędnie na wszystkim pojedzie. A moto ma zapierdalać nie oszczędzać
Beczka nigdy mnie nie zawiodła, bez znaczenia z którego marketu parafine lałem.

Cytat:
Napisał KML Zobacz post
Wczoraj tankowałem furę , na dystrybutorze wyświetliło już 5,80zł
U mnie problem z paliwem wygląda tak że silnik mojego auta nie lubi syfiastego paliwa, zaniedbanie tego kończy się zazwyczaj wymianą bardzo drogich wtrysków.

Jestem zmuszony tankować tylko na markowych stacjach i na dodatek paliwo lepszej jakości.
Tankuje tylko na BP i tylko paliwo Ultimate , niestety cena zaczyna zabijać
Z raportu UOKiK a.d.2011:

"Olej napędowy - 535 mg/kg siarki przy normie 10 mg/kg

W przypadku oleju napędowego najczęściej kwestionowano za niską temperaturę zapłonu oraz niedotrzymanie limitu zawartości siarki - wahał się on od 13,7 mg/kg do 535 mg/kg przy normie 10 mg/kg. Norma dla temperatury zapłonu wynosi 55oC - tymczasem na niektórych stacjach wynosiła mniej niż 40oC. Zbyt niska temperatura zapłonu stwarza niebezpieczeństwo wybuchu oparów oleju podczas nalewania paliwa z dystrybutora do baku. Duża ilość siarki natomiast przyczynia się do korozji silnika i zużycia jego niektórych elementów."

Trzeba lać rzepaczek - nie ma siarki prawie w ogóle i nic się nie zaciera
A swoją drogą to nie dość że przepłacamy to jeszcze za jaki syf :/
__________________
RideNow!
bliźniak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Kapiące paliwo xralf Uklad paliwowy i wydechowy 22 11.04.2015 20:58
Cieknące paliwo z gaznika forhend Uklad paliwowy i wydechowy 6 26.06.2011 17:07
Cieknące paliwo. bicio Uklad paliwowy i wydechowy 8 17.04.2010 02:03
Dodatkowe paliwo endurance Wszystko dla Afryki 8 21.02.2010 09:40
Jak oszczedzac paliwo... sambor1965 Kwestie różne, ale podróżne. 9 29.01.2010 19:21


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.