| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2011 
				Miasto: Gołańcz 
					
				
				
					Posty: 800
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: 71000 + 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 13 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			a co sądzicie o touratech-u 
		
		
		
		
		
		
		
	![]() http://www.touratech.com/shops/009/i...cPath=4_56_448 ta cena to jakaś promocja czy haczyk?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Touratechy wyglądają sensownie.  
		
		
		
		
		
		
		
	Ja zdecydowałem się jednak na Acerbis Rally II. Zobaczymy jak to będzie działać - też wolałbym żeby były bezinwazyjne dla owiewek i klamek ![]() Takie wynalazki: http://allegro.pl/acerbis-oslona-dlo...896928607.html Pozdrawiam zimny  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2010 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 85
				 
Motocykl: 990 adv 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 4 godz 18 min 44 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Promocja - nie żartuj... to zwykłe plastikowe handbary bez pręta metalowego i nie wiadomo czy z mocowaniami do kiery. Kumpel ma takie w bumie, więc się im przyjrzałem... za 330 pln można mieć acerbisy rally pro z rdzeniem alu i zestawem mocowań. To samo te poniżej - acerbis rally brush - cena u touratecha 281,74 - to samo jako acerbis w innym sklepie 195,- z mocowaniami. Do wszystkich można dokupić lotki żeby mniej wiało i lało, oczywiście Osobiście używałem jednych i drugich acerbisów, robią swoją robotę niezależnie od wersji. Te aluminiowe miałem w ST - przeżyły 2 szlify po asfalcie - trochę się im zmieniła geometria ale po spotkaniu z imadłem wróciły do pierwotnego kształtu, natomiast plastiki mam w kacie - to 100 kg mniej niż AT czy ST ale nie sądzę żeby mogły trzasnąć przy spotkaniu z asfaltem, poza tym pewnie same by wróciły do pierwotnego kształtu w wypadku dzwona, ze względu na brak rdzenia alu. Czy warto przepłacać - odpowiedz sobie sam... pozdrawiam  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Przeżyły 2 delikatne gleby ... ale cudów bym się po nich nie spodziewał (żadnego wzmocnienia tam nie ma)  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |