![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#26 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 687
Motocykl: RD07a
![]() Online: 12 godz 42 min 27 s
|
![]()
w dupie, chciałem coś napisać, ale pocieło.
Pompki dają radę, czas pompowania opony tylnej do 2 atm z małą przerwą na ochłodzenie to 10 minut. Skoro jednym nabojem pompujemy do 1 atm, to moze 2 nabojami napompujemy do 2 atm ![]() Naboje mają jedną zasadniczą wadę. Załatamy dziurę w dentce włożymy dentkę, założymy oponkę, piardniemy w oponkę i .... wyjdzie że zjebaliśmy sprawę, albo przeoczyliśmy 2 dziurkę, albo nie znaleźliśmy gwoździka który lekko wystaje z opony po wewnętrznej stronie i zrobił nam kolejną cholerną dziurę ![]() ![]() Po za tym nie róbmy z siebie takich emerytów, ganiamy szutry, tereny, wychodzimy z założenia,ze im trudniej tym łatwiej ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Z serii: skąd to wypadło? Guma... | ozeh | Regularne czynności serwisowe | 4 | 15.03.2014 13:45 |
Zachodniopomorskie "Pęknięta Guma" piąta edycja | zbuju | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 0 | 28.04.2009 11:01 |