![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa/Natolin
Posty: 1,518
Motocykl: nie mam już AT
Przebieg: 99999
![]() Online: 1 miesiąc 5 dni 20 godz 53 min 17 s
|
![]()
Skoro tak to Ok.
W poprzednich moich motocyklach zawsze był wężyk z odpowietrznika, który właził gdzieś tam w główkę ramy czy gdzieś indziej, paliwo nie lało się po lakierze zbiornika. Dawno,dawno temu miałem szlifa na szosowym motocyklu gdzie też lało się z pod korka, jak motocykl sunął na boku i krzesały się iskry to zapaliły wyciekające paliwo. Pół skrzyżowania płonęło wraz z motocyklem, na szczęście wyskoczył ktoś z puszki z gaśnicą i zdołał to zgasić zanim zbiornik wybuchnoł.
__________________
BMW R1150R Jawa 250 353 `58r Ostatnio edytowane przez KML : 27.09.2011 o 22:40 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Mikuni - jaka wydajnosć paliwa przy AT? | Zet Johny | Uklad paliwowy i wydechowy | 22 | 18.04.2014 17:49 |
Wyciek z tylnego amotyzatora. | CaMeL | Rama, zawieszenia, napęd | 31 | 10.11.2013 17:40 |
Jak się zachowuje pompa przy braku paliwa w wężyku ?? | paku | Uklad paliwowy i wydechowy | 9 | 01.03.2010 20:27 |