![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
kto hamuje nie wygrywa
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Ostromecko
Posty: 880
Motocykl: RD07
Przebieg: 100+
![]() Online: 1 miesiąc 11 godz 35 min 7 s
|
![]()
a czy WP od KTM Adventure 950 LC8 pasi do AT 07 i czy ma SENS taki przeszczep?
__________________
85% szans na przeżycie mają pacjenci trafiający na "stół" w ciągu godziny od urazu |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,750
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 7 godz 45 min 12 s
|
![]() Cytat:
Nie zauważyłem zmiany wysokości moto... Długości lag są podobne...Pełna regulacja :-))) Zero problemów...Oryginalne heble lc 8 są nieco skuteczniejsze...Tylko felga KTM jest do dupy...za szeroka i za miekka... ![]() |
|
![]() |
![]() |