![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: DW
Posty: 4,474
Motocykl: Pyr pyr
Przebieg: dowolny
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 5 miesiące 1 dzień 16 godz 31 min 51 s
|
![]()
Kurczę, Brachu, wygląda to u Ciebie wraz ze Scotem jak na pokładzie samolotu
![]() Ja bym chyba wolał diodę która się zapala jak ładowanie spadnie poniżej iluś tam Volt. Na pewno R2D2 zapoda jakiś schemat i będziemy się mogli cieszyć dodatkową diodą ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Eqqus-y można dostać tutaj http://www.tuningbaja.pl/product/c277.html
__________________
www.motopodroze.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
|
![]() Cytat:
Dam przykład: Nasze motocykle (oraz aku) jechaly w kontenerze 1,5 miesiaca do Indii. Akumulatory wiadomo 1,5 miecha to dlugo dość, wiec lekko straciły prądu. Do odpalenia wystarczyło. Voltomierz pokazywał ladowanie podczas jazdy ale jego brak na wolnych obrotach. A ze wyjezdzalismy w nocy - musielismy jechac na swiatłach. A ze to było Delhi - to z deli wyjezdzalismy 35km w 3 godziny. Czyli Totalny korek.... na swiatlach, niskie obroty. Widząc co sie dzieje na wskazówce, gasilem swiatła co chwile lub trzymalem wyzsze obroty nawet stojąc. A np Mateo, co mial starszy i slabszy akumulator - nie widząc tego co ja, po tych 3 godzinach niby-jazdy motor zgasił i juz nie odpalił. Poszlo oczywiscie na pych i skonczyl sie problem bo potem juz normalnie jechalismy 6 czy 7 godzin non stop. Reasumując - wydaje mi sie ze dobrze jest mieć cos co wskazuje jakies wartosci niz tylko diodke zero-jedynkową. Mozna probowac zapobiegać wczesniej skutkom eleminując zbedne zródła, a nie tylko dowiedziec sie ze padł ci regler. Ale dioda zawsze lepsza to niz nic.
__________________
pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
gdzie podłączyć woltomierz i gps | Wójcik | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 13.02.2014 21:07 |
LEDWOLT (woltomierz motocyklowy)-zamówienie zbiorcze | deptul | Wszystko dla Afryki | 7 | 11.05.2010 09:22 |