![]() |
|
Układ chlodzenia Montaż i demontaż elementów układu chłodzenia: termostat, pompa wodna, wiatraki, chłodnice, prowadzenie przewodów |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#33 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 1,144
Motocykl: oby złodziej kulasy połamał
Przebieg: :(
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 18 godz 11 min 26 s
|
![]()
To i ja się podłączę - u mnie nagrzewa się w miarę spokojnie wszystko. I w czasie jazdy (ale jazdy a nie stania w korku albo przed przejazdem kolejowym) to tak gdzieś w połowie wskazówka się znajduje - raz trochę wyżej, raz niżej. W taki dni jak dzisiaj przy zasuwaniu S8 140kmh to wogóle zleciała mocno w dół, a normalnie ulicami to chyba zależy od temperatury otoczenia.
Wystarczy jednak 20 minut w warszawskich korkach i wskazówka leci w górę - 3/4 skali i troszkę wyżej i wtedy włącza się wiatrak i chłodzi. Tak ze 4-5 czerwonych świateł i non stop przeciskania się na jedynce pomiędzy autkami, dojeżdżanie i generalnie poruszanie się w dość ciepłej atmosferze spalin wielkomiejskich. No generalnie zauważyłem że wiatrak właśnie dość wysoko łapie bakcyla że trzeba chłodzić, ale może po prostu tak ma u mnie być? W sensie - może po prostu skala jest jakaś nietenteges. Do czerwonego pola nie dochodzi na szczęście. Przeglądałem Haynesa i nic tam niestety nie znalazłem w temacie skali temperatury, ale może zimą pobawię się z termostatem. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wymiana termostatu | 7Greg | Układ chlodzenia | 99 | 22.02.2024 11:36 |
Czy to normalne, że przy 130km/h na TKC ... | paku | Rama, zawieszenia, napęd | 31 | 15.10.2010 18:51 |