| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Aug 2011 
				Miasto: Mazury 
					
				
				
					Posty: 6
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 6 godz 22 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			falszkie stawiam jesli ktos ustali pary numerów silnika i Vin dla Africzki 650 z okresleniem rocznika, siedze w necie juz nie wiem ile i krece sie w kółko 750 owszem jest ale o RD03 poprostu zapomniano  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			03 była robiona na tyle krótko że co za różnica czy jest z 88 czy np 89 ?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Łódź 
					
				
				
					Posty: 1,304
				 
Motocykl: RD01 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 dni 14 godz 30 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			nie znam się ale wtedy nie było winu tylko numer ramy z symbolem literowym modelu (RD03numer) ale może się mylę
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA  ...  MOTOR MARKAXRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | |
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Aug 2011 
				Miasto: Mazury 
					
				
				
					Posty: 6
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 6 godz 22 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
według mnie warto wiedzieć przed kupnem staruszka czy jest oryginalny czy składany? oferowany egzemplarz wygląd ma modelu kolekcjonerskiego i chce mieć pewność przed  
		
		
		
		
		
		
		
		
			![]() wiec sam widzisz ważne czy nie? nie tyle o rocznik chodzi jak o komplet fabryczny Made in Japan, Można włożyć tam na przykład 650 od TA made in Italia a to juz nie to ![]() Cytat: 
	
 Poza tym brakuje tam w specyfikacji określenia ukompletowania numer silnika z numerem ramy tak jak jest w Ta. właściwie to jest dla mnie najważniejsze zeby potwierdzic czy mam do czynienia z egzemplarzem oryginalnym od poczatku ![]() Dorohusk   pg na Ukrainę, w Twoim rejonie bywają zloty mam nadzieje ze bywasz na nich wówczas flaszkę masz pewną - stawiam Mazurską księżycówkę  
		Ostatnio edytowane przez Mazur : 06.08.2011 o 14:30  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Aug 2011 
				Miasto: Mazury 
					
				
				
					Posty: 6
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 6 godz 22 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			dzieki wszystkim ktorzy starali sie dotychczas pomóc moze teraz ktos rozwiaze zagadke?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
| 
			
			 kapłan maryjan 
			![]() Zarejestrowany: Nov 2009 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 203
				 
Motocykl: Super Penera 
Przebieg: 667 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 8 godz 23 min 14 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			w mojej trójce numery zgadzają się ze stroną podaną przez Majo i różnica pomiędzy silnikiem a ramą to 261 szt (większy jest nr silnika). Produkcja - koniec 89'.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | |
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Aug 2011 
				Miasto: Mazury 
					
				
				
					Posty: 6
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 6 godz 22 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   z róznicy w numeracji podanej w frame - engine (rama silnik) na dole tabeli![]() ale nie wszystkie roczniki maja ta samą różnice   wiec ten przykładowy powinien mieć jaki silinik i gdzie był sprzedany? bo wyprodukowany kazdy w Japonii   zgadza sie 
		Ostatnio edytowane przez Mazur : 06.08.2011 o 15:09  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
| 
			
			 kapłan maryjan 
			![]() Zarejestrowany: Nov 2009 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 203
				 
Motocykl: Super Penera 
Przebieg: 667 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 8 godz 23 min 14 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			261 wynika pewnie z tego, że masz silnik i ramę na linii produkcyjnej jako gotowe podzespoły z nadanym numerem i składasz to razem  
		
		
		
		
		
		
		
		
			 . Jest jakies tam przesuniecie w numeracji, ale nie tyle duze żeby podejrzewać kombinację z podmianą silnika.Kraj w którym była kupiona - Szwajcaria. btw jak bylbys zainteresowany to moja trojka bedzie niedługo na sprzedaz  
		Ostatnio edytowane przez maryjan : 06.08.2011 o 15:19  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |