|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Gołańcz
Posty: 800
Motocykl: RD07
Przebieg: 71000 +
Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 13 min 31 s
|
Ma to być motorek do latania w terenie, czasem może jakiś tor po sąsiedzku z Obornikami WLKP. Nauka jazdy na jednym kole
Zawracanie na miejscu Jakieś skoki itp XR400 fajnie się prezentuje ale mi taki wielki się wydaje, może to złudzenie. Zależy mi żeby był bardzo zrywny i lekki a przy tym możliwy do zarejestrowania. Koszty wiem że małe ale jak już dwa motory są i ma byc trzeci tak dla jaj i zabawy to nie kupie KTM-a z wymianą tłoka co 1000km za parenaście. 2T fajna sprawa ale pewnie zajechane są jak koń po westernie.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 660
Motocykl: R1100GS, LC4
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 58 min 40 s
|
Problem w tym, że koszty wcale takie małe nie są...
[quote] 4t tym bardziej mogą być, bo jest więcej elementów które mogą się zepsuć, a remont jest duuuuużo droższy (dlatego zwykle tanio sprzedaje się 4t które go wymagają). Wymiana tłoka w 2t to jakieś 500zł i jedno popołudnie. Raz na sezon czy dwa to rzecz raczej do przeżycia. Regularna wymiana oleju w 4t (co tysiąc właśnie albo i częściej) w tym samym okresie będzie dużo droższa. Zwykle remont zawieszenia jest droższy niż to. pzdr, Adam |
|
|
|