|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: zarzyca/strzelin
Posty: 1,657
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 2 dni 10 godz 22 min 41 s
|
silniki olejaki wlasnie dzieki olejowemu chlodzeniu nie grzaly sie
![]() temp pracy oleju jako czynnika chlodzacego to 140*C wydawalo ci sie ze sie grzeje a on poprostu goracy byl ![]() olejaki sa bardzo odporne na przegrzanie dzieki m.in. strumieniom cieczxy chlodzacej (olej) bezposrednio np. na denko tloka itd. dbanie o prawidlowy stan oleju sprawia ze olejaki suzuki sa praktycznie bezawaryjne i bezobslugowe . mialem kilka iolejakow suzuki i uwazam ze to najlepsze silniki jakie skonstruowano do motocykli . sprawdzaja sie w kazdym motocyklu bez zadnego ale . olejak suzuki to legenda juz panie
__________________
BMW r100gs suzuki dr750big |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,607
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 34 s
|
Pozwolę się nie zgodzić. To czy denko tłoka jest chlodzone olejem czy nie ma nic wspólnego z tym czy silnik posiada wodne chłodzenie czy nie. A "olejak" swego czasu czesto musial stawac na błędowskiej zeby ostygnąć. Do turystyki moze byc, do wyczynu olejak odpada.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() |
Cytat:
![]() Tak czy owak dziękuję za wszelkie sugestie i porady bo sporo się dowiedziałem!
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Piast Kołodziej
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Toruń
Posty: 1,890
Motocykl: RD03
Online: 2 tygodni 17 godz 44 min 37 s
|
Cytat:
![]() (oleum Motul 10w40)* ale jak juz pisalem dzialo sie to w jednej konkretnej sytuacji - po szybkiej jezdzie wjazd w korek, i wlasciwie zatrzymanie maszynerii.. przy normalnym jezdzeniu problemu z olejakiem faktycznie nie bylo Ostatnio edytowane przez JareG : 07.07.2011 o 11:57 |
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() |
Przy budżecie 10-12 tys ja bym szukał virago 750. Prowadzi się o wiele lepiej od intruza 800 (intruz 1400 nie ima sie żadnych kategorii oceny prowadzenia on po prostu nie skreca). virago 750 to bardzo wygodny turysta w porównaniu z większościa czoperów (w niektórych katalogach był nawet umieszczony w rubryce turystyczny a nie czoper). Czasami potrafi sie rozleciec skrzynia biegów ale trzeba trafić wyjątkowo zajechany egzemplarz).
Ostatnio edytowane przez Dzieju : 19.02.2013 o 14:24 |
|
|
|
|
|
#6 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: Athboy, Irlandia
Posty: 374
Motocykl: RD07a
Przebieg: 64015
Online: 3 tygodni 5 dni 11 godz 56 min 50 s
|
Dobrze prawisz Kolego! W pełni popieram Twoje zdanie. Mam takową w garażu (obok AT oczywiście
). Świetny sprzęt, awarie się go nie imają, wygląd jak na mój gust też robi swoje . Kupiłem ją za namową kolegi bo cena była niezwykle zachęcająca . Po dopieszczeniu detali miała iść "do żyda" ale jakoś nie chcę się jej pozbywać (co oczywiście budzi wiele kontrowersji u żony )A dwa puste wydechy ryczą równie miło jak przelotowy Arrow bez dB killera w AT
|
|
|
|