Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19.06.2011, 21:32   #1
motormaniak
mistrzu
 
motormaniak's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
motormaniak jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 32 min 36 s
Domyślnie

Z tego układu wynika że liczy się ten trójkąt- na zdjęciu rd04 i rd07.Vergleich Umlenkhebel Africa Twin.JPG
Ta niższa kość oznacza że przy tym samym amorze rd04 będzie miała większy skok.. (teoria własna-niesprawdzona)

zdjęcie i być może więcej info na forum adv : http://www.advrider.com/forums/showt...page=891&pp=10
__________________
Enduro i ADV
motormaniak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.06.2011, 08:14   #2
Rychu72
 
Rychu72's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
Rychu72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 44 min 56 s
Domyślnie

Patrząc na gifa nie pasuje mi górne mocowanie amora. W afri jest one nieruchome względem ramy.
Dalej patrząc na gifa widzę, że skracając kości tylko bardziej podwyższysz afrę i skok się nie zwiększa.
Rychu72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.