Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 13.06.2011, 20:22   #4
R2D2
ReGeNeRaToR
 
R2D2's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
R2D2 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 41 min 38 s
Domyślnie

Zegary chyba 5 x 1,7W trip 2W , zapłon może z 1A co da 14W ,Pompa pobiera na włączonym elektromagnesie 2,5A wiec daje to 35W ale jak wiadomo pompa chodzi pulsacyjne i z przerwami.
Chyba da sie przyjąć z rezerwą 15W
__________________
END of TRANSMISSION
R2D2 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Tabelka - rok, nr silnika, numer ramy QrczaQ Wszystko dla Afryki 4 31.03.2009 19:56


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.