Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 28.07.2008, 12:27   #1
Xargo1
 
Xargo1's Avatar


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Ostrołęka/B-stok
Posty: 59
Motocykl: RD03
Xargo1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 godz 12 min 2 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał rambo Zobacz post
do 95 każda afryka seryjnie ma jeden reflektor HCR ( nie HRC ) a drugi HR który nie jest przystosowany do jazdy na mijania tylko na długich. Przynajmniej w Polsce. Niewiem jak na wyspach czy USA.
We włoskich afri z racji kiepskich żarówek (BA20 - 35W/35W) światła mijania są na obu lampach. I jest to chyba jedyny wyjątek od podanej reguły (nie uwzględniając szwajcarskich 03 gdzie były pojedyncze kwadratowe lampy)
Xargo1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przeciwmgielne światła z tylu motocykla. ramires Wszystko dla Afryki 35 24.01.2023 20:57
Słabe światła. Skydiverek Układ elektryczny i zapłonowy 21 11.10.2011 13:58
swiatła awaryjne tom64 Wszystko dla Afryki 26 05.02.2011 19:55


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.