![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
|
![]()
Jak szukałem dla siebie kiery to się okazało, że oryginał jest jedną z najwyższych na rynku. Znalazłem potem alu z poprzeczką w podobnych wymiarach chyba w Larssonie, chyba tą: http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NTM4MTAyMw== . Ale nie wiem co to warte?
U siebie mam teraz nowego, złotego oryginała + 35mm podwyższenia i jest jeszcze min za mało... ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Oryginalna kiera od Lc8 do At, da rade? | Mirek Swirek | Wszystko dla Afryki | 3 | 13.05.2012 22:51 |