|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s
|
Ale którym lepszym
Od dakarówki? Z tego co mi mówili to może się znajdzie jeden trochę sfatygowany do opchnięcia, ale nawet nie wiadomo ile to będą cenić. Nowe podobno kosztują majątek...wiecie carbon i Factory KTM...no i rajdowa historia...![]() Z tego co widzę to Plastbike ma kopyto z dokładnie takiego, KTMowego błotnika. Pozostaje pytanie o wytrzymałość i sztywność ich wyrobu. Ale jak to mata i żywica to powinno być mocne, czacha jest twarda.
Ostatnio edytowane przez majki : 29.03.2011 o 11:26 |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Wawa
Posty: 86
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 tydzień 2 dni 6 godz 59 min 13 s
|
Jesli plastbike jest kopia dakarowego i pasowalby do marzocchi shiver 45 na21" kolo to bylbym chetny.
Chwilowo mam wysoki blotnik ale niski mniej zaslanialby chlodnice. ![]() Ad rem KTMowski czy dakarowy z grochowskiej sa raczej poza budzetem. Co do punktow dodatkowego wsparcia jak nie ma zacisku po obu stronach to Rally-Raid robi przejsciowki do przymocowania blotnika z 990 do 690 Enduro - do obejrzenia u nich na stronie. Ale wydaje mi sie ze ten dakarowy podobnie jak oslony powinien na 3 srubach sie utrzymac. |
|
|
|
![]() |
| Tags |
| błotnik , ktm , usd |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Neck Brace - zbiorówka | Mirmil | Archiwum | 127 | 02.11.2016 01:25 |