Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 15.03.2011, 15:43   #9
robal1987
 
robal1987's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Przemyśl
Posty: 42
Motocykl: RD07a
robal1987 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 3 dni 11 godz 49 min 25 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dzieju Zobacz post
Wychodzi na to że masz odpowiedź.

Dodatkowo potwierdza się że 07a mogą jednak potrzebować większego napięcia z racji elektronicznych dodatków.
Dodatkowo nauczkę - kupić raz, a porządnie (będzie Yuasa )

Najprawdopodobniej tak to wygląda, innego wytłumaczenia na takie zachowanie moto nie znajduję. Dzięki za podpowiedzi

Ostatnio edytowane przez robal1987 : 15.03.2011 o 21:18
robal1987 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Akumulator do AT Kobra Układ elektryczny i zapłonowy 29 26.02.2018 16:05
Akumulator czosnek Wszystko dla Afryki 54 29.02.2016 00:42
Akumulator do 0 7a jorge Układ elektryczny i zapłonowy 39 30.01.2015 10:43
[FAQ] Akumulator podos Regularne czynności serwisowe 13 05.01.2009 10:31


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.