![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
|
![]()
No i tak jak myślałem... u mnie zonk na łączeniu kiwaczki z wahaczem... wyjąłem wahacz, szuwaksu zadałem młotem naparzałem... nie idzie. albo zawiozę gdzieś na prasę, albo kontówa, ale chyba druga opcja, bo śruba tak czy siak będzie do wymiany. No i jeszcze zastanawiam się jak wybić łożyska z osi wahacza. Serwisówka mówi, że speszyl tool potrzebny, bo tak se kombinuje , że bez tego toola to obydwa te łożyska igiełkowe w jedną stronę trza wbijać, może ktoś to robił, to niech podzieli się, czym i z której strony do tego się zabierał.
Ostatnio edytowane przez Cibor klv : 12.02.2011 o 00:57 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
|
![]()
Co do kiwaczki, oryginalne uszczelniacze to 17,5x26x5 koszt 20 zł szt. W sklepie z łożyskami kupiłem uszczelniacz jednowargowy 17x26x6 koszt 3 zł za szt. jak myślicie czy da radę, czy też nie warto oszczędzać i kupić oryginalne. Mi się wydaje, że te pół milimetra mniej na średnicy wewnętrznej chyba nie powinno odgrywać większej roli, gdyby było więcej wtedy uszczelnienie mogłoby być nie wystarczające.
Ostatnio edytowane przez Cibor klv : 09.03.2011 o 14:07 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wyparowały łożyska dźwigni wahacza | malikut | Rama, zawieszenia, napęd | 13 | 14.03.2010 11:10 |