Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 10.02.2011, 10:57   #1
Rychu72
 
Rychu72's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
Rychu72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 44 min 56 s
Domyślnie

Na razie nic Ci nie powiem, bo ani metra nie przejechałem. Mimo, że miałem 250 to też musiałem ściągacz użyć. Najtańszy jaki znalazłem to 30 zeta.
Rozmawiałem nie dawno z Dandym i wg jego doświadzenia kupiłem dobrą sprężyne. Wszystko wyjdzie w jeździe. ;-)
Jak Ci się nie śpieszy to w Grodźcu przejedziesz się na mojej africi.
Rychu72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.02.2011, 11:04   #2
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

No na dwie osoby to na bank będzie Ok, niestety nie da się tak dobrać sprężyny była dobra solo w enduro w terenie i jednocześnie pozwalała ustawić SAG dla dwóch osób z bagażem.
Miałem 90/250 i z pełnym załadunkiem udawało w dwie osoby się ustawić SAG na 10cm tylko przy maxymalnym skręceniu sprężyny w amorze oryginalnym w AT. A to źle znowu wpływa na prace, wiec możlwie ze ta 95 będzie idealna dla Ciebie.

http://cgi.ebay.co.uk/KTM-WP-Rear-Sp...item3364de173b

na jebaju wiele używek można testować
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.02.2011, 11:20   #3
Rychu72
 
Rychu72's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
Rychu72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 44 min 56 s
Domyślnie

Kupić drugi amor i jak trzeba to wymieniać. W trzy browce poinno się uwinąć.
Innym tematem są kości, które warto mieć z kilkoma dziurami. Jak śmigasz z dużym ładunkiem to na bliższą dziurę, a jak z małym to dalszą.
Jak będziesz chciał wykorzystać cały zakres pracy amora to trzeba będzie też zmienic lub podnieść cały przód. Wtedy nie trzeba kombinować z dziurami na kościach.
Rychu72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.02.2011, 11:43   #4
BIAŁY
 
BIAŁY's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: PRZEWORSK
Posty: 412
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
BIAŁY jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 43 min 39 s
Domyślnie

Moje zamówienie wyglądało tak:
"Sprężyna do tylnego zawieszenia (długość 250 mm, średn.wew. 57 mm, średnica drutu 13 mm) nr ref. 00580-31/90".

Jeżeli chodzi o twardość to kierowałem się tym, że jeżdżę głównie sam, dlatego też wziąłem 90 a nie 95 jak Rychu.

U mnie sprężyna wchodzi praktycznie bez sciągacza.

Dokładnych pomiarów nie robiłem, ale Afryczka urosła jakieś 4 cm w stosunku do oryginału. Centralna podstawka ledwie wystarcza.
__________________

1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę.
2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być.
BIAŁY jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.02.2011, 12:07   #5
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Dzieki za cenne wpisy, napiszcie jak możecie od jakiego KTM macie amor. SM ENDURO ADV czy DUKE. Dziwne z tą długością sprężyny, bo oryginały od WP mają 26cm
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.02.2011, 12:13   #6
BIAŁY
 
BIAŁY's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: PRZEWORSK
Posty: 412
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
BIAŁY jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 43 min 39 s
Domyślnie

Ja mam taki 620SC LC4 EZ.04/99.

Kupiłem też wcześniej od DUKA - jak się okazało wtopa bo mniejszy skok ma.
__________________

1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę.
2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być.
BIAŁY jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.02.2011, 12:21   #7
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał BIAŁY Zobacz post
Ja mam taki 620SC LC4 EZ.04/99.

Kupiłem też wcześniej od DUKA - jak się okazało wtopa bo mniejszy skok ma.
No ma mniejszy skok, ale dzięki temu można go inaczej zamontować, i moto nie idzie nam w góre. Oczywiście w teori ale chyba w praktyce tak wyjdzie.
Właśnie mam oba, duke i enduro i bede najpierw próbował z tym od DUKE
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
regeneracje tylnego amora bartol Rama, zawieszenia, napęd 15 01.09.2012 17:27
Poszukuję amora tylnego do RD 03 Tatuś Wszystko dla Afryki 2 23.09.2011 17:38
Szukam tylnego amora. Lepi Rama, zawieszenia, napęd 9 02.09.2011 14:40
Demontaż tylnego amora. mrdracul Rama, zawieszenia, napęd 3 11.03.2011 12:31


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.