![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
|
![]()
Nie jest na wieloklinie. Przeca jest na sztywno połączona z popychaczem tłoczka. Tam jest oś obrotu. Reguluje się tylko długością popychacza.
![]() I po ustawieniu radzę sprawdzić czy stop nie świeci ciągle lub wcale i podregulować położenie czujnika. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Dołączył: 28.5.2006
![]() |
![]()
Akurat jest, przyjżyj się dokładnie. Przynajmniej w 7a.
![]()
__________________
Navigare necesse est vivere non est necesse. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klamki regulowane dźwignie | jorge | Wszystko dla Afryki | 3 | 15.09.2012 00:08 |