Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 29.01.2011, 13:16   #11
wieczny
Common Rejli
 
wieczny's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
wieczny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
Domyślnie

Cytat:
powim że silniki japońskie zarówno samochodowe jak i motocyklowe oznaki wstępnego dotarcia uzyskują po minimum ok 80 tyskm.
Oznaczało by to że przebieg bliżej 150 tyskm można uważać za okres dobrego ułożenia silnika a oznaki wstępnego zużycia mechanicznego najwcześniej od dobrze ponad 200tyskm
Powinieneś poprzeć tę tezę jakimiś dowodami na papierze, używając do tego urządzeń pomiarowych spełniających wszystkie normy i atesty oraz posiadających aktualne certyfikaty .
__________________
BRW 1991
I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże.
NIE SPRZEDAM!

wieczny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Stuki w serduchu Xargo1 Silnik, sprzęgło, skrzynia 73 12.02.2009 11:28
Stuki z silnika plakiet Silnik, sprzęgło, skrzynia 17 26.08.2008 07:10


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.