| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: B-stok, Leśna Melina 
					
				
				
					Posty: 61
				 
Motocykl: TA PD06 
Przebieg: 130 000 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 dni 19 godz 43 min 7 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Przewody w acewellu masz rozpisane, prawda? 
		
		
		
		
		
		
		
	Musisz opisać przewody w moto, Jak zdemontujesz liczniki to będziesz widział co idzie do czego, a reszta: najlepiej wziąć kontrolkę, taką co minus to krokodylek, a plus to igła(cena 2-5zł). Krokodylek do minusa, włączasz np migacz i nakłuwasz przewody w kostce aż dojdziesz do tego w którym napięcie 'miga'. Przewód bodajże żółty od obrotów zajął mi najwięcej czasu, trzeba go podłączyć do jednej z 4ech cewek tych co dają iskrę   na wejściu i jest idealnie (zapomnij o owijaniu przewodu jak to jest w instrukcji to zdaje egzamin tylko przy jednym garnku i to nie bałdzo)Wskaźnik temp najlepiej zostaw oryginalny, ja mam od łady nivy ![]() Czujnik temp nie musi być kompatybilny z wskaźnikiem w acewellu, ale i na to jest rozwiązanie: czujnik z ace podłączasz przez potencjometr (dostaniesz w każdym elektr, albo wymontuj z radia) rozgrzewasz silnik aż się włączy wentylator, wiesz wtedy że płyn ma coś ze 95 stopni (?) kręcąc potencjometrem ustawiasz wskazania na 95'C, odłączasz potencjometr i mierzysz jego rezystancję (nie kręcąc gałką), w miejsce potencjometru montujesz rezystor o odczytanej rezystancji i hula(z tym że w innych zakresach temp może trochę fałszować ale nie znaczni) Ja po wymontowaniu zegarów wyciąłem płytę z poliwęglanu i przykręciłem ją na 3 śruby w miejsce starych zegarów, jako dystans i amortyzację skleiłem po dwa korki od wina(gumowe z auchan), całość okleiłem matową okleiną i ju.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Częstochowa 
					
				
				
					Posty: 1,376
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 4 godz 47 min 14 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	"Ja się nie ścigam, więc nikt mnie nie dogoni."  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: B-stok, Leśna Melina 
					
				
				
					Posty: 61
				 
Motocykl: TA PD06 
Przebieg: 130 000 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 dni 19 godz 43 min 7 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | |
| 
			
			 Road legal 
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: Stolicstan 
					
				
				
					Posty: 1,323
				 
Motocykl: AT Rd07 93r mud fighter 
Przebieg: kręcony 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 2 dni 6 godz 8 min 14 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 
				__________________ 
		
		
		
		
	 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: B-stok, Leśna Melina 
					
				
				
					Posty: 61
				 
Motocykl: TA PD06 
Przebieg: 130 000 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 dni 19 godz 43 min 7 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
A właśnie, ja mam niższy model bez wskazań temp. 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Co do gps'a to jest mio C520 z łorginalnymi mapami europu (na ukrainie wszystkie szuterki) większość gpsów chodzi na windowsie, tylko mają go zblokowanego, po odblokowaniu masz oryginał i co sobie wgrasz. Ja mam dodatkowa lotnicza mapę (OZI) całej ściany wschodniej od Bałtyku po Kraków w skali 1:50 000(topograficzna) naprawdę miodzio, tylko nawigować na niej też trzeba po lotniczemu(trochę wprawy wymaga), można dodatkowo wyświetlić kompas, co jest fajne jak jedziesz na mapie papierowej. Jak jest ulewa to go chowam do kieszeni, kilka razy był zalany wodą, ale działa, ma bardzo zwartą obudowę, z 55kkm ze mną przejechał i nie mogę nic złego powiedzieć. Ostatnio edytowane przez simi81 : 12.01.2011 o 23:27  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | |
| 
			
			 Przygoda jest tuż za rogiem 
			![]() Zarejestrowany: Jan 2009 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 97
				 
Motocykl: KTM 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 2 dni 15 godz 39 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Kokpit do afryki | A.Twin | Wszystko dla Afryki | 16 | 12.05.2010 21:07 |