Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 10.01.2011, 16:33   #1
wieczny
Common Rejli
 
wieczny's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
wieczny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
Domyślnie

Śrubą reguluje się wyłącznie ilość mieszanki na biegu jałowym. Dawkę paliwa przy większym otwarciu przepustnicy (około 1/3 i więcej) reguluje się położeniem iglicy oraz rozmiarami dysz. Jeśli masz białe świece to masz za mało paliwa. Jeśli masz za mało paliwa to masz podwyższoną temperaturę w komorze spalana i szybko wykończysz silnik. Przegrzejesz, wypalisz zawory, stracisz kompresję.

PS: Misza - fabrycznie nie ma możliwości regulowania położenia iglic.
__________________
BRW 1991
I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże.
NIE SPRZEDAM!

wieczny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.01.2011, 16:39   #2
nicek27
 
nicek27's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Frankfurt/M
Posty: 984
Motocykl: Elefant 944ie
Przebieg: 54420
Galeria: Zdjęcia
nicek27 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 12 godz 4 min 21 s
Domyślnie

Właśnie, a czy długo trzeba by spalić zawory/gniazda na ubogiej mieszance?
__________________
Cagiva Elefant 944ie - jedyne co się może popsuć podczas jazdy to pogoda!
nicek27 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.01.2011, 18:52   #3
Simonello
 
Simonello's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Wrocław
Posty: 49
Motocykl: Honda CB500 .. Twin :)
Simonello jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 11 godz 20 min 48 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał wieczny Zobacz post
Śrubą reguluje się wyłącznie ilość mieszanki na biegu jałowym.
E, no że wyłącznie to się nie zgodzę. Bywa to różnie w zależności od budowy gaźnika, ale generalnie to wygląda to tak jak na tym wykresie:

Widać, że faktycznie znacznie wpływa na pracę silnika ma na biegu jałowym, ale też nie można jej "olać" w kwestii pracy przy otwartej przepustnicy. Chociaż niedużo, to tam też ma coś do powiedzenia.
Simonello jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Cieknące paliwo z gaznika forhend Uklad paliwowy i wydechowy 6 26.06.2011 17:07
Rysunek- odpowietrzenia gaźnika Michal Uklad paliwowy i wydechowy 6 02.09.2010 12:34
Regulacja Gaznika po wymianie filtra powietrza BartekBBI Uklad paliwowy i wydechowy 33 13.09.2009 19:53
membrana gaźnika Czaju Uklad paliwowy i wydechowy 26 25.01.2009 17:12


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.