Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 11.07.2008, 22:02   #1
Zazigi
lamer miesiąca
 
Zazigi's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Wa-wa
Posty: 683
Motocykl: RD07
Zazigi jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 6 dni 21 min 23 s
Domyślnie

a dla mnie to może być trop,
moje ssanie działa tak, że jak pociągnę do końca to wskakuje na jakieś 2500-3000 obrotów, potem odpuszczając jest dziura w której moto gaśnie, a przed położeniem "zero" chodzi jakby najlepiej, 1500-2000 obrotów.

mam pytanie czy ssanie ma tak działać, czy raczej u Was jest płynnie w pełnym zakresie położenia cycka?

Ostatnio edytowane przez Zazigi : 12.07.2008 o 00:00
Zazigi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
trampek szarpie i gaśnie w czasie jazdy mariusz650 Układ elektryczny i zapłonowy 6 13.04.2014 15:01


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.