![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Centrum Sterowania Kosmosem
Posty: 524
Motocykl: RD07
Przebieg: słuszny
![]() Online: 1 tydzień 5 godz 24 min 13 s
|
![]()
mam te tarcze na nówkach sprężynach od hondy i spisują się doskonale, sprzęgło nawet po dzidowaniu zachowuje 100% swoich właściwości, brak jakichkolwiek szarpnięć ku uciesze mojego plecaka, biegi wchodzą płynnie, ręka nie męczy się przy wajchowaniu. Poza sklejaniem po postoju nic nie mogę zarzucić. Dodam, że założyłem nówki przekładki, tyż hondy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
HERO, masz w serwisówce ile mają mieć grubości okładziny sprzęgłowe w AT. u mnie grubo powyżej 100 000km miały fabryczną grubość, zero zużycia. Dalej latam na seryjnych tarczach i nic się nie dzieje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Byłem MAMROT jestem BartekBBI;)
![]() Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: NA WSI
Posty: 111
Motocykl: KATEM
Przebieg: 41000
![]() Online: 1 dzień 23 godz 49 min 11 s
|
![]()
Ja latam na oryginalnym i jak dla mnie jest nie do zaj....Na Rumunii spaliłem z powodu zle dobranej drogi
![]() ![]()
__________________
JAK SIE NIE PRZWRÓCISZ TO SIE NIE NAUCZYSZ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Racing, street legal, road approved | hubert | Wszystko dla Afryki | 17 | 12.07.2008 10:55 |