![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
|
![]()
Przeważnie żeby rozebrać zegar trzeba (niestety) poodginać małym śrubokrętem tą metalowa ramkę przy obudowie i wtedy zdejmujesz ją razem z szybką. To jest zaciskane na stałe w fabryce. Rozbierałem już trochę zegarów, ale w starszych samochodach. Nie jest to zbyt estetyczne wyjście, choć jeżeli nic za mocno nie popsujesz to da radę to ładnie złożyć do kupy.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pompa cieczy. | wieczny | Układ chlodzenia | 41 | 11.12.2018 22:35 |
Czujnik i wskaźnik temperatury | 7Greg | Układ elektryczny i zapłonowy | 59 | 04.10.2018 09:38 |
wskażnik temperatury oleju zamist bagnetu - czy to się sprawdza? | piotreklodz | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 6 | 09.06.2013 23:41 |