Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 26.11.2010, 09:41   #7
majki
 
majki's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
majki jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
Domyślnie

Przeważnie żeby rozebrać zegar trzeba (niestety) poodginać małym śrubokrętem tą metalowa ramkę przy obudowie i wtedy zdejmujesz ją razem z szybką. To jest zaciskane na stałe w fabryce. Rozbierałem już trochę zegarów, ale w starszych samochodach. Nie jest to zbyt estetyczne wyjście, choć jeżeli nic za mocno nie popsujesz to da radę to ładnie złożyć do kupy. Nic innego raczej nie wymyślisz. Ew. możemy się pobawić w przekładkę, tak jak kiedyś mówilim.
majki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Pompa cieczy. wieczny Układ chlodzenia 41 11.12.2018 22:35
Czujnik i wskaźnik temperatury 7Greg Układ elektryczny i zapłonowy 59 04.10.2018 09:38
wskażnik temperatury oleju zamist bagnetu - czy to się sprawdza? piotreklodz Silnik, sprzęgło, skrzynia 6 09.06.2013 23:41


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.