![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: legnica
Posty: 26
Motocykl: RD04
![]() Online: 1 tydzień 16 godz 4 min 24 s
|
![]()
wiem już jak podłączyc przekażniki i wszystko działa jak talala, sprawdziłem to na stole i działa, zaraz to opiszę bo nie mam możliwości zrobić fotek.
kupujemy w sklepie motoryzacyjnym przekażnik zespolony z podstawą i okablowaniem do małego fiata ( każdy sprzedawca będzie wiedział o co chodzi) koszt przekażnika 28zł oraz kostkę na cztery przewody.Odłączamy w afri za tripem wiązkę odświateł, cztery przewody mała kostka. Przecinamy wiązkę w odległości około 12 cm od kostki i montujemy kostkę samiczkę a na drugiej części wiązki z rozwidleniem przewodów na reflektory kostkę samca. przewody z afri zielony masa i brązowy pozycyjne łączymy ze sobą w dolnej części kostek przekażnika, przewody od świateł mijania i drogowych łączymy z kostkami przekażnika niebieski z niebieskim a biały z zielonym( przekażniki mają inną kolorystykę przewodów) masę przekażnika wpinamy w kostkę z przewodem zielonym masy reflektorów, czerwony przewód zasilający wpinamy za bezpiecznikiem świateł lub podłączamy do aku poprzez bezpiecznik. podłączenie zajmuje około 2 godzin. u mnie już działa i przekażniki ładnie robią cyk, cyk. Ostatnio edytowane przez Dzieju : 02.03.2010 o 18:58 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Owiewki do afri | MaRP | Wszystko dla Afryki | 86 | 16.12.2015 20:22 |