![]() |
|
Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
Myku - masz instrukcję i tam wsio stoi co do podłączenia samego motooilera np. do Afryki.
co do przekaźnika to ma on 5 pinów. z jednej strony 3 a z drugiej dwa. dwa zewnętrzne z trzech są zasilającymi elektromagnes przekaźnika to właśnie jeden z nich podłączasz do bezpiecznika zapłonu, drugi do masy. przy przekręceniu kluczyka powinno być słychać cyknięcie. pozostały trzy przewody: środkowy z trzech i dwa z drugiej strony przekaźnika. jeden z tych dwóch jest zwarty ze środkowym pinem kiedy przekaźnik nie jest pod napięciem. drugi zwiera się kiedy podłączysz napięcie. pod ten środkowy z trzech podłączasz plus aku a pod ten z dwóch który będzie zwarty po podaniu napięcia ze środkowym podłączasz BIAŁY przewód motooilera. zielony przewód motooilera podłączasz pod minus aku lub masę. jak pisałem już w instrukcji i powyżej: żółty i brąz lecisz do zaworu w dowolnej konfiguracji /nie ma znaczenia gdzie który/. czytaj powoli i uważnie ![]() i kup sobie miernik. jak będziesz miał takie ładowanie jak ten X650, którego robiłem na pewno Ci sie przyda. matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Motooiler | robertG7 | Wszystko dla Afryki | 25 | 29.03.2014 07:19 |
Porada łańcuchowa pilnie potrzebna ... | paku | Rama, zawieszenia, napęd | 3 | 10.08.2009 09:51 |