Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 28.10.2010, 18:24   #12
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Zubaża mieszanke, podnosi temperature pod głowicą, moto gorzej ciągnie z dołu, wiecej pali paliwa i oleju. Przepuszcza drobny pył do gaźników z powietrza. Same ZA
Na fabrycznych dyszach nie da się tego dobrze zestroić, ale to jest przed Tobą wiec nie będe Ci psuł zabawy
Mi to się nawet wydawało że obniża moc a nie podwyższa, choć jak to na ubogiej w paliwo mieszance, dobrze się kręci do odcięcia, choć nie tak jak moja bez KN Ale to osiągnąłem inną techniką łudududududududduu

Ostatnio edytowane przez rambo : 28.10.2010 o 18:27
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Filtr paliwa Tomas_XRV Uklad paliwowy i wydechowy 11 16.10.2012 23:10
K&N filtr - uszczelnienie robertG7 Wszystko dla Afryki 4 16.05.2012 12:17
filtr powietrza? kamol Regularne czynności serwisowe 22 27.05.2008 10:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.