Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 21.10.2010, 20:49   #1
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,831
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 2 godz 1 min 13 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał bobo971 Zobacz post
Witam Panowie potrzebuje kilku fachowych rad.
Mama Afrę RD04 91`.
W gaźniku mam główne dysze o różnych numerach i nie wiem które są prawidłowe 118 i 122. Jeszcze jedno czy ktoś może wie ile powinna wynosić kompresja na cylindrach i czy ma ktoś może przyżąd który pomoże zmierzyć kompresję. (urzyczyć na dzień dwa)

Mam problem z przednim garem i szukam przyczyn co się może dziać. Podpowiedzi mile widziane.
W gaźniku dysza główna na przedni gar ma numer 118 tylna 122. Miałem delikatne luzy zaworowe ale poprawione świece przedniego cylindra są cholernia zasyfione czarnym nalotem, tylne czyste (iskra nasuwa jak szalona, przewodów jeszcze nie sprawdzałem po złożeniu do kupy mam zamiar sprawdzić) oglnie to zachowuje się częśto jakby dostawala za bogatą mieszankę, co moge z tym fantem zrobić. Problem z regulacją przy różnych dyszach
Potrzebuje jeszcze zmierzyć kompresję ale nie mam czym i nie wiem jaka powinna być wartość kompresji potzrzebował bymn porzyczki manometru, jeżeli ktoś może urzyczyć będę wdzięczny.Jaki może byc odchył od kompresji fabrycznej. Narazie zawory wszystko wygląda ok.
Może jakies podpowiedzi za wszystkie rady dziękuję.
Pozdro
Dysze są prawidłowe. Dysza 122 tylny garnek.

Nie ma problemu z regulacją przy różnych dyszach, bo są to dysze główne, które nie pracują na biegu jałowym.

Zacznij od sprawdzenia (dokładnego sprawdzenia) linki ssania.
Regulacja gaźników - sprawdź zaworek pływaka, poziom paliwa, i na końcu porządne synchro.
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.10.2010, 21:54   #2
bobo971
 
bobo971's Avatar


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 29
Motocykl: RD04
Przebieg: 47000
bobo971 jest na dystyngowanej drodze
Online: 12 godz 23 min 12 s
Domyślnie

Dzięki Panowie za podpowiedź. Zawory wyregulowałem zgodnie z zasadami. Ale właśnie teraz chciałem sprawdzić jaka jest prawidłowa kompresja bo tutaj może być cienko z tego co piszecie czytałem gdzieś ze prawidlowe ciśnienie sprężania to oko 10,4 bar a 11 to ma nówencja. Natomiast nie wiedziałem jaki jest odchył przy kompresji. No własnie z tymi linkami niby wszystko jest ok ale mają dużo w sobie jakiegoś syfu więc profilaktycznie chyba trzeba wymienić.
No tak ale czy np słaba kompresja moze powodować że świece będa czarne
bobo971 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 23.10.2010, 21:29   #3
nicek27
 
nicek27's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Frankfurt/M
Posty: 984
Motocykl: Elefant 944ie
Przebieg: 54420
Galeria: Zdjęcia
nicek27 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 12 godz 4 min 21 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał bobo971 Zobacz post
.
No tak ale czy np słaba kompresja moze powodować że świece będa czarne
Słaba kompresja oznacza albo źle zawory ustawione, albo nie trzymające pierścienie. Kiedy zawory są posrane, pieprzy się też skład mieszanki. Przynajmniej u mnie tak było(no i chyba jeszcze jest bo mechanik w ch leci ) - za każdym wykręceniem świecy inny kolor. Kolortjunem też nie dawało rady nic ustawić.

Jak napisałem jakieś kłamstwo to mnie zjebcie.
__________________
Cagiva Elefant 944ie - jedyne co się może popsuć podczas jazdy to pogoda!
nicek27 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.10.2010, 15:57   #4
bobo971
 
bobo971's Avatar


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 29
Motocykl: RD04
Przebieg: 47000
bobo971 jest na dystyngowanej drodze
Online: 12 godz 23 min 12 s
Domyślnie

Panowie eksperci pomoc potrzebna bo ja żułtodziub i trochę rozsądnej rady potrzebuje. Na tym przednim garze to świece wyglądają jak kupa w nocy. Zaworu już doregulowane ale nie mam teraz jak kompresji zmierzyć i czy ma ktoś porzyczyć manometr do mierzenia kompresji. Daje zastaw w razie wątpliwości.
Co mogę jeszcze sprawdzić żeby bylo dobrze.
bobo971 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
problemy z klaksonem prośba o pomoc JackHarrer Układ elektryczny i zapłonowy 1 22.07.2009 21:14


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.