![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() |
![]()
Na spalanie ma wpływ naprawdę wiele czynników , a przejechane km są tylko jednym z czynników.
To tak jak z KM ,prawie wszyscy posługują się tą wielkością a tymczasem więcej zależy od Nm i jego przebiegu niż ilości KM. KM powinny interesować tylko tych którzy się ścigają do czerwonego pola na obrotomierzu reszta powinna pytać o Nm jego przebieg i obroty. taaa rozgadałem sie....
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
Tags |
pompa przekaźnik |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Schemat podłączeń przekaźnika pompy | Kazmir | Układ elektryczny i zapłonowy | 19 | 16.06.2017 20:23 |
Elektronika przekaznika.... | Scorpi | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 31.03.2014 21:17 |
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) | pekos1988 | Uklad paliwowy i wydechowy | 23 | 19.03.2013 21:26 |
Podłączenie przekaźnika świateł dla dwóch reflektorów | Stolek | Układ elektryczny i zapłonowy | 34 | 09.12.2011 12:36 |