![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Trzy żółte to fazowe idące z alternatora i tu kolejnośc dowolna. Pozostałe są zdublowane (pewnie po to coby zmniejszyć obciązenie na konektorach) - 2 plusy i 2 masy. Broń Boszszsze je zamieniać tak coby aby nie daj Boog nie połączyć plusa z masą
![]() Zdruf! ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wtyczka reglera | MaRP | Układ elektryczny i zapłonowy | 163 | 06.03.2014 12:39 |
Czarny kabelek z reglera | sambor1965 | Układ elektryczny i zapłonowy | 8 | 30.09.2010 13:14 |
GARMIN 60 CSX okablowanie | NUROFEN | Wszystko dla Afryki | 27 | 21.09.2010 15:41 |