![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
dziad barowy
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: bielsk podlaski
Posty: 1,988
Motocykl: RD07a
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 15 godz 52 min 46 s
|
![]()
tuleje ślizgowe są praktycznie nieśmiertelne. obawiam się że pierwszy luz pojawia się na dolnym ślizgaczu ale nie wyrabia się ślizgacz tylko wyciera aluminiowa rura. dlatego właśnie olej w lagach ma srebrny kolorek. koreczki spustowe na dole nie są potrzebne. lepiej ścieknie przez śrubę wkręcaną od dołu o której pisał Paku. można ją śmiało wykręcić całą i wyjąć. później jak będzie problem z jej wkręceniem to wystarczy z góry wyjąć sprężynę i prętem nakierować tłok na swoje miejsce. jeżeli uszczelniacze nie ciekną to nie rozbierać zawiechy w mak. to nie ma sensu. wydaje się wam, że jak tam wszystko umyjecie na cycuś to będzie tam czysto przez 5 lat. to nie prawda. olej czy ma kolor złoty czy szary to nie istotne. ma mieć swoje parametry i tyle. jak już rozbieracie w atomy to uważajcie na dole stalowej rury są takie otworki załonięte częściowo pierścieniem. lepiej tam nie pchać łapek. przez te dziurki przepływa olej. jak coś się przestawi to komedia będzie. ślizgacze przed złożeniem posmarować olejem. do wbijania simmeringów polecam plastikową rurę pcv.
trzeba też wspomnieć, że ślizgacze a raczej znajdujący się na nich teflon, najbardziej się niszczy właśnie podczas "rozrywania" lagi.
__________________
Africa jest jak kotlet schabowy. im mocniej bita tym lepiej smakuje. rolnik-kaskader RD 07A '96 na starym forum w szóstej linijce ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Autobanned.
![]() |
![]()
Na czym polega ta komedia ?
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
dziad barowy
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: bielsk podlaski
Posty: 1,988
Motocykl: RD07a
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 15 godz 52 min 46 s
|
![]()
Polega na tym, że otwierając okienka zwiększasz przepływ oleju co się przekłada na mniejsze tłumienie. to we fabryce jakoś ustawiają i na pewno obie lagi mają takie samo ustawienie. w warunkach domowych nikt tego nie zrobi.
jeżeli ktoś chce umyć bebechy bez rozrywania lagi to można spuścić dołem albo wyjąć lagę z półek i płukać i z dołu i z góry. najlepiej na koniec przepłukac czymś co dobrze odparuje np rozcieńczalnikiem ale delikatnym żeby gumy nie jadło. najlepiej zrobić tak. odkręcić tłoczysko i wyjąć górną i to czyścić oddzielnie a to co zostaje płukać i wylewać do efektu
__________________
Africa jest jak kotlet schabowy. im mocniej bita tym lepiej smakuje. rolnik-kaskader RD 07A '96 na starym forum w szóstej linijce ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Ciśnienie w lagach cd... | LegacySVX | Rama, zawieszenia, napęd | 6 | 14.11.2018 18:35 |
Ślizgi do lag | xralf | Rama, zawieszenia, napęd | 1 | 15.04.2013 21:04 |