![]() |
|
Lejdis Motocykl + kobieta, czyli wszystko co może być związane z tym duetem |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Piastów k. Wawy
Posty: 491
Motocykl: CRF 450R, ST 1100, Rd03
![]() Online: 1 miesiąc 6 dni 19 godz 7 min 56 s
|
![]()
Xt-ek fajne moto.
Niepsujate i dzielne choć to taki "ptak nielot" |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Łódź
Posty: 99
Motocykl: TransAlp rocznik '89
![]() Online: 4 dni 16 godz 57 min 30 s
|
![]()
Hej
Ja mam stareńkiego TA - 89 rocznik. Z tych najniższych i najlżejszych (600). Obniżony przód, tył bez zmian. Wzrost 170, długości nóg mi bozia nie poskąpiła. Dotykam 3/4 stopy do ziemi. Szosa i lekki off jest ok. Problemem są bardzo dziurawe asfalty i ostrzejszy off z dużymi skokami. Niestety przód bardzo szybko dobija i jest wtedy niefajnie w kierownicy. Polecam przemyślenie obniżania trampka. Ja jak tylko się trochę więcej nauczę to poproszę o powrót do ustawień fabrycznych, choć to mi wspomaganie nożne już całkiem uniemożliwi... Pozdrawiam i do zobaczenia w Białej
__________________
Kaś Czapter UĆ Motocykl wchodzi w krew, nawet jak stoi w garażu |
![]() |
![]() |