Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 14.09.2010, 15:39   #1
deptul
 
deptul's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Katowice
Posty: 1,224
Motocykl: RD07a
deptul jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 39 min 57 s
Domyślnie

Jeśli jesteście zainteresowani to posiadamy AQ w swojej ofercie. Cena za BH010 to około 320zł. Przy zamówieniu kilku sztuk pewnie będzie można ponegocjować

Pozdrawiamy
4adv.pl
deptul jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.09.2010, 15:58   #2
Mat


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,207
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Mat jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 19 godz 12 min 58 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał deptul Zobacz post
Jeśli jesteście zainteresowani to posiadamy AQ w swojej ofercie. Cena za BH010 to około 320zł. Przy zamówieniu kilku sztuk pewnie będzie można ponegocjować
Nooo proszę. A jak wygląda cena BH011 i czy faktycznie różni się tylko redukcją
__________________
Mat jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.09.2010, 16:11   #3
deptul
 
deptul's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Katowice
Posty: 1,224
Motocykl: RD07a
deptul jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 39 min 57 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Mat Zobacz post
Nooo proszę. A jak wygląda cena BH011 i czy faktycznie różni się tylko redukcją
BH011 to około 168zł. Według mojej najlepszej wiedzy właśnie o tą redukcję się rozchodzi. Przy BH010 jest i bez kombinacji zestaw pasuję do 7/7A.
deptul jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.09.2010, 08:41   #4
A.Twin
 
A.Twin's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2010
Posty: 313
Motocykl: RD07
Przebieg: mały
A.Twin jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 tygodni 18 godz 22 min 53 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał deptul Zobacz post
BH010 to zestaw dedykowany do AT - raczej do samodzielnego montażu ale bez zbędnych kombinacji i naprężeń
Tzn, że BH010 jest krótszy (zajmuje mniej miejsca) niż BH011 z dorabianą redukcją ?
A.Twin jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.09.2010, 18:50   #5
hero
Mizerna Kruszynka
 
hero's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Lusk
Posty: 833
Motocykl: RD07a
Przebieg: 110 tys
hero jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 3 dni 12 godz 24 min 19 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dr A.Twin Zobacz post
Tzn, że BH010 jest krótszy (zajmuje mniej miejsca) niż BH011 z dorabianą redukcją ?
o redukcji piszac mialem na mysli przejscówkę do wężyków paliwowych . A co do samej tulejki montażowej to po zamontowaniu kranik w porownaniu do oryginalu jest moze max w dół o ok 15 mm

Kolasek pstryknij foto calego ustrojstwa i zapodaj na Foruma bo lud sie domaga , a moje juz od dawna na moto
__________________
-Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE.
hero jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.09.2010, 20:25   #6
lama23
 
lama23's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 107
Motocykl: RD07
Galeria: Zdjęcia
lama23 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 dzień 20 godz 50 min 13 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał lama23 Zobacz post
Pytanie mam do tych, ktorzy juz to zamontowali: ile czasu wam sie nagrzewa ten termistor na zimnym motocyklu przy pustym zbiorniku? Jaki to ma czas reakcji (tak 3,14xoko - natychmiast, sekundy, minuty)?
To ja już sam odpowiem sobie, a może przyda się jeszcze komuś, komu trafi się też lekko niedopracowana sztuka. Nie wiem czy to wogóle termistor - chyba nie. Działa natychmiastowo - czarny pływak zwiera układ, ale zwiera tylko w jednym punkcie mosiężnego słupka. Powinien zatrzymać się w tej pozycji na opierającej się na rozpłaszczonym fragmencie podkładce. U mnie podkładka nie była założona na rozpłaszczeniu, tylko latała swobodnie na dolnej części. W efekcie pływak przelatywał na dól i nie zwierał układu. Po montażu na pustym zbiorniku (pływak w najniższym położeniu) kontrolka nie paliła się.
Po wciśnięciu podkładki na swoje miejsce - sygnalizacja działa. Po zmontowaniu wszystkiego na moto - raz działa, raz nie. Albo pływak przycina się i nie kontaktuje (zbiornik prawie pusty, moze mu brakuje "poślizgu"), albo podkładka znów spadła.
W związku z powyższym pytanie: czym skleić mosiądz do mosiądzu, co wytrzyma środowisko benzyny?

foto z podkładką w złym miejscu:

i w dobrym (nędzna jakość - na szybko telefonem pstryknąłem):
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg IMG_0362.JPG (516.8 KB, 7 wyświetleń)
Typ pliku: jpg IMG_0363.JPG (503.7 KB, 7 wyświetleń)
lama23 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.09.2010, 21:49   #7
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał lama23 Zobacz post
...
W związku z powyższym pytanie: czym skleić mosiądz do mosiądzu, co wytrzyma środowisko benzyny?

...
W tym przypadku to najłatwiej przetłoczyć (ścisnąć rurkę czy cokolwiek tam jest) tak żeby podkładka nie mogła się przesuwać. Jeśli nie to lutować. Kleić nie ma sensu.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.09.2010, 21:50   #8
lama23
 
lama23's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 107
Motocykl: RD07
Galeria: Zdjęcia
lama23 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 dzień 20 godz 50 min 13 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dr A.Twin Zobacz post
się skreślam z listy zakupowej.
Zostaje przy kasowaniu tripia przy max tankowaniu.
Mysle, ze po zdebugowaniu tematu - bedzie to uzyteczne, tylko chyba nie mozna podchodzic na zasadzie "kupilem super gotowca, wkrecam, nic mnie nie obchodzi"

Cytat:
Napisał Lepi Zobacz post
W tym przypadku to najłatwiej przetłoczyć (ścisnąć rurkę czy cokolwiek tam jest) tak żeby podkładka nie mogła się przesuwać. Jeśli nie to lutować. Kleić nie ma sensu.
No chyba tak. W sumie żałuję, ze od razu nie potraktowałem tej podkładki kombinerkami, ale jakoś tak się ucieszyłem, że problem się odkrył, a później pomyślałem, że kombinerki cuś mało aliganckie

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 19.10.2010 o 08:58
lama23 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Patent AQ rezerwa paliwa Kazmir Uklad paliwowy i wydechowy 1 04.08.2009 21:37


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.