![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Lublin
Posty: 793
Motocykl: królowa wróciła
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 14 godz 11 min 16 s
|
![]()
Zastanawia mnie czy w terenie większa opona nie będzie stabilniejsza. Błoto, kałuże itp.
Ale to tylko moja potencjalna teoria uślizgowa. Więc może ktoś przedstawi plusy i minusy szerszej opony. Teoretycznie szersza na asfalt chyba trochę lepsza. Moja jazda to mniej więcej 57% asfalt :43 teren. No i afra lepiej by się prezentowała wizualnie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]() Cytat:
Jeżdząc w terenie nawet lepiej założyć ciut węższą czyli tył 130 Jeśli chcesz dzidować w terenie - mitas 09 średnio się nadaje.Szybko się zakleja. Tak samo jak TKC Jeśli Cię stać to Pirelli MT21 .Tylko nie wiem czy jest rozmiar 130/80 Mam kupioną 120/90-17 do trampka. Na asfalcie też jest dobra. Do terenu lepsza est Metzeller Enduro 3 niż E 09 Mitas 09 fajna guma na wyprawy w suchsze południowe rejony niż jakieś błotko.
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 10.09.2010 o 15:27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Autobanned.
![]() |
![]()
Mam 150 Anakee i będzie do kupienia. Mi kompletnie nie pasuje, zwłaszcza rozwarcie bieżnika po dobiciu tlenu, przy spuszczeniu - pływa (niebezpiecznie). Ale ja jestem leszcz. Dzieju np. daje radę
![]()
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Administrator
![]() |
![]()
Wyjeździłem się już na 150 , dają radę ( jednak to nie to...) ale jak przeszedłem na 140 to jest o wiele lepiej i już tak zostaję.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |