Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 29.08.2010, 23:11   #1
wieczny
Common Rejli
 
wieczny's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
wieczny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
Domyślnie

Wiem, że to banały i wybacz że sugeruję, ale czasem można potknąć się na dupereli . Może padł czujnik stopki bocznej? Może masz wyłączony zapłon na kierownicy - silnik kręci ale bez iskry. Nie ma świecy na obu garkach? Na wszystkich 4 świecach? Wszystkie 4 cewki padły razem...?
__________________
BRW 1991
I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże.
NIE SPRZEDAM!

wieczny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.08.2010, 18:00   #2
JarArt
 
JarArt's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Inowrocław
Posty: 53
Motocykl: RD03
JarArt jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 godz 58 min 40 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał wieczny Zobacz post
Wiem, że to banały i wybacz że sugeruję, ale czasem można potknąć się na dupereli . Może padł czujnik stopki bocznej? Może masz wyłączony zapłon na kierownicy - silnik kręci ale bez iskry. Nie ma świecy na obu garkach? Na wszystkich 4 świecach? Wszystkie 4 cewki padły razem...?
No właśnie nie ma na dwóch świecach z dwóch różnych garków ?! (nie do wszystkich mam dostęp bez ściągnięcia baku). Podejrzewam coś z elektryką, a dokładniej z napięciem zasilającym, nie wierze tak jak Ty, że wszystkie cewki padły + dwa moduły. Zdarzało się przecież, że moja Afri nawet uruchamiała się na jednym garnku, i jechała również na jednym (gdy padł mi moduł).

Miałem podobny problem podczas ostatniego wyjazdu, ale sprawdzenie jednej wtyczki dało rezultat pozytywny. Teraz już to nie pomogło. A nawet zerknięcie do innych w czasie, który miałem wolny...

Faktycznie muszę sprawdzić czujnik stopki bocznej oraz wyłącznik zapłonu na kierownicy... Ostaniem razem oprócz przeczyszczenie jednej wtyczki tj. pierwszej na kablu "+" od AKU (z bezpiecznikiem 30A) , złożenia stopki i przełączenia przełącznika na kierownicy w pozycję "RUN" nic nie robiłem by iskra znów się pojawiła.
Muszę się więc wybrać z miernikiem do garażu...
Kurcze, że jakoś odrzuciłem ten problem skupiając się na elektryce. Mam nadzieję, że to pomoże bo jak dotąd nigdy moja "BABCIA" nie odmówiła mi posłuszeństwa.
__________________
RD03 - ginący gatunek...
JarArt jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Brak iskry - Pomocy ! ScreamMyName Układ elektryczny i zapłonowy 26 31.08.2021 18:51
schemat elektryczny Varadero SD02 szynszyll Układ elektryczny i zapłonowy 11 12.05.2014 07:34
Brak iskry... Pomocy! Krzysiek009 Układ elektryczny i zapłonowy 5 15.10.2013 22:45
Schemat elektryczny Tripmastera Fihu Układ elektryczny i zapłonowy 3 15.02.2013 15:07
Schemat elektryczny do RD04 wolly Układ elektryczny i zapłonowy 4 10.04.2012 10:15


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.