Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24.08.2010, 22:20   #1
erni
Cichy wielbiciel AT


Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Lublin
Posty: 19
Motocykl: nie mam AT jeszcze
erni jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 39 min 36 s
Domyślnie

A ja bez bicia przyznaję, że pomyliłem schematy. Korzystałem ze schematu do XL600V-H(J). Idea pozostaje jednak bez zmian, buzerek pomiędzy przerywacz i przełącznik. Na schemacie do XRV750-L(M) jakiś taki szaro-blado różowy kabelek.
Przyszedł mi do głowy jeszcze inny patent. Można wpiąć buzerek równolegle do wskaźnika działania kierunkowskazów na kierownicy. Niby takie oczywiste rozwiązanie, ale dopiero niedawno przyszło mi do głowy . Niedawno, to znaczy przed godziną. Przez tą godzinę intensywnie gapiłem się na schemacik (tym razem jestem pewien, że to był schemat Afryki) i ciągle nie rozumiem jak ta sygnalizacja na zegarach miałaby działać, bo w/g mnie w ogóle nie powinna...
Wrzuciłem temat na forum elektroda. Niech chłopaki mi powiedzą, czy to ja jestem taki żłób, czy na tym schemacie na prawdę jest coś nie tak z sygnalizacją działania kierunkowskazów.
Co do tych żaróweczek to nie wiem, czy to się nada. One wydają przecież przerywany dźwięk. Jak będą się spisywać przy przerywanym zasilaniu
Pozdrawiam
__________________
Jaka tego jest przyczyna, ja z Lublina, ty z Lublina...
erni jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.08.2010, 16:15   #2
Alpak


Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Gdynia
Posty: 70
Motocykl: RD04
Alpak jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 1 dzień 17 godz 30 min 32 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał erni Zobacz post
Można wpiąć buzerek równolegle do wskaźnika działania kierunkowskazów na kierownicy.
Nie mozna bezposrednio, na kontrolce od kierunkow masz zmienna polaryzacje i buzerek by zrobil . Trza by zastosowac mostek gretza.
Co do zasady dzialania tej kontrolki to dziala tak ze dostaje + ze strony tego kierunku ktory masz wlaczony a - poprzez zarowki przeciwnej strony. Proste ?
Alpak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.08.2010, 22:49   #3
erni
Cichy wielbiciel AT


Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Lublin
Posty: 19
Motocykl: nie mam AT jeszcze
erni jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 39 min 36 s
Domyślnie

Fakt o zmiennej polaryzacji nie pomyślałem.
Co do żarówek przeciwnej strony, to tyle wiedziałem. Nie wiedziałem tylko dla czego żaróweczka sygnalizacji miała by działać, skoro szeregowo za nią jest jeszcze inna żarówka. Skoro obie pracują na 12V i są w szeregu to będą wymagały zasilania 24V. Jak w choince. Taki szkolny tok myślenia pokutował u mnie w głowie. Na szczęście na elektrodzie postawili mnie już do pionu. Sygnalizator ma kilka razy mniejszą moc niż kierunek, tzn że wymaga też proporcjonalnie mniejszego prądu do rozżarzenia żarnika. No i wszystko jasne...
__________________
Jaka tego jest przyczyna, ja z Lublina, ty z Lublina...
erni jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.