![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Obecnie wszędzie, gdzie sie da
Posty: 414
Motocykl: już nie AT ;)
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 18 godz 11 min 46 s
|
![]()
To powiedz mi może cóż będę musiał uczynić...? Bo zimą mam zamiar wybebeszyć silnik i bestyje solidnie zakonserwować łącznie z malowaniem. Więc jak już silnik będę miał wyciągnięty to może warto będzie od razu podjąć jakieś sensowne kroki w tym kierunku, a motąg jest nie do sprzedania, tylko szykowany pod podróże małe i duże. Mechanik ze mnie kiepski, ale cały czas się uczę, aż Afri nie będzie miała przede mną tajemnic.... Może od razu na co powinienem zwrócić uwagę, co by gdzieś na trasie mnie nie zaskoczyło....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Wietszny, a 10w60 agipa nie jest gęściejszy..? mi go prawie nie przepalało a 15w50 srotula tera mi setka na 1000km spala oleju
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
lekkie dławienie poniżej 3000 obr | Africa | Uklad paliwowy i wydechowy | 17 | 16.03.2011 00:17 |