![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Biała Podl./Warszawa
Posty: 368
Motocykl: Afryka? Nie, dziękuję. ;)
Przebieg: 60000
![]() Online: 1 tydzień 1 godz 37 min 9 s
|
![]()
Bierzesz punktak i młotek. Nabijasz punktakiem co kilka mm (np. co 2-3) punkt, ale nie jakis mały, tylko walnij porządnie - oczywiście z rozsądkiem. Punktak zrobi wgłębienie, a materiał wokół wgłębienia wybrzuszy się. Te wybrzuszenia pozwolą zmniejszyć średnicę wewnętrzną otworu piasty.
Jest to staaara i sprawdzona metoda z lat... nie pamiętam kiedy ![]()
__________________
Yamaha XTZ 800 Super Tenere ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Pomagało to jednak na krótko. Mnie też tego nauczyli i mówili jednocześnie że na 5 minut. Nie wierzyłem dopóki na drodze nie trzeba było robić
![]() a było to w weselszych latach osiemdziesiątych ![]() Znacie przysłowie :..z gówna bata nie ukręcisz?
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 28.06.2010 o 16:27 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Regeneracja głowic | Dejvid | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 48 | 04.05.2023 05:19 |
Osłony plastikowe przedniej piasty | Szaman | Hamulce, kola, opony | 4 | 21.05.2013 11:43 |