Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 22.06.2010, 19:00   #25
makaron
 
makaron's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 85
Motocykl: 990 adv
makaron jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 4 godz 18 min 44 s
Domyślnie

Kilka słów n/t porównania acerbis rejli brush i rejli pro:
- Rejli brush mam założone w LC4 - szoruję nimi po ziemi czy gałęziach praktycznie na każdym wyjeździe w teren już od 2 lat, nie wiadomo jak długo wcześniej maltretował je Niemiec. Są nadal całe, tylko trochę poobcierane. Nie posiadają szyn alu, ale plastik z jakiego są wykonane jest plastyczny i pozwala na pewną elastyczność przy glebie. Mam na nich założone lotki/spojlery i jest to rozwiązanie bardzo dobre i wytrzymałe przy stosunkowo niedużej cenie. Są jednak pewne minusy:
Trzeba uciąć klamki - są na 2 palce,
mocowanie do kierownicy na zewnątrz jest ok - kołki rozporowe pasują do każdej kiery, trzeba tylko przyciąć manetki,
mocowanie do środka kiery praktycznie uniemożliwia jakąkolwiek ingerencję w ich ustawienie i na mocno wygiętych kierach jakie są w afrykach czy tenerach wymaga zastosowania rzeźby bądź używania elektronarzędzi. W LC4 mam dość płaską kierę, która podniesiona jest na adapterach. Poza tym w ST przeszkadzałaby pompa hamulcowa, którą Japsy zaprojektowali mało ergonomicznie i ekonomicznie.
Jeśli komuś uda się założyć je na AT/ST to należy jeszcze pamiętać o tym że zalane LC4 przy glebie na kierę waży 130 kg, a królowe chyba coś koło 230 kg.

Stąd na ST założyłem rejli pro z lotkami, niestety były droższe od brushów ale poza tym same zalety - wiecej miejsca wewnątrz w okolicy klamek i pompy (końcówkę hamulca i tak musiałem uciąć), aluminiowa szyna i przede wszystkim obrotowe i regulowane mocowanie bliżej środka kiery, umożliwiające dopasowanie do dowolnego kształtu kiery.

Jedna uwaga - na rynku dostępne są tańsze podróby rejli pro, są wykonane z kruchego plastiku i łatwo się łamią powodując powstawanie ostrych odłamków plastiku. Lepiej chyba dołożyć do oryginałów.

To tyle, pozdrawiam
makaron jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.