![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Strzelin
Posty: 1,677
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 11 godz 43 min 30 s
|
![]()
myślę ,że należało by również wspomieć o częstotliwości pracy elektrycznej pompy paliwowej - wraz ze zwiększającymi się obrotami silnika, częstotliwość jej pracy wzrasta . Do tego możemy dodać jeszcze jeden fakt , że choć mała , ale jednak rezystancja jest potrzebna do pracy obrotomierza . Są jeszcze inne odbiorniki , które moga wpłynąć na wynik pomiaru , a ich suma może choć nie musi być odzwierciedleniem różnicy AMPER przy róznych obrotach .
Dodam że mowa o silnikach spalinowych . Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
Masz Sławku rację jednak wartości tych prądów są pomijalnie małe.
Żeby sprawdzić zasadę działania tego regulatora wystarczy zmierzyć napięcie i prąd na wejściu regulatora przy przy dwóch różnych prędkościach obrotowych silnika. Jak ktoś chce super dokładnych danych to powinien pomierzyć napięcie i prąd na wejściu i na wyjściu regulatora przy kilku prędkościach obrotowych. Czarów nie ma, to są proste układy.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przerobienie regulatora | motomik79 | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 04.05.2009 11:12 |