![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
![]()
Nie mam Twojego regulatora i z wiadomych względów miał nigdy nie będę. Ale kilka uwag muszę dołożyć. Piszesz, że wartość RMS to jakaś wartość szczytowa. To nie tak. RMS to wartość skuteczna, czyli to o co tak naprawdę chodzi i to co mierzą dobre mierniki.
Druga sprawa, uważasz, że miarą pobieranego prądu jest/może być ilość ciepła wydzielanego przez regulator (bądź dowolny inny element). Otóż NIE. Ilość ciepła będzie zależała od mocy wydzielanej na regulatorze (elemencie) a to zależy od jego rezystancji. Nie jest tajemnicą, że można zbudować element kluczujący ogromne prądy a moc na nim wydzielana będzie niewielka dzięki małej rezystancji wewnętrznej. Nie chcę wchodzić w szczegóły bo nie znam zasady działanie tego regulatora. Sprostowałem tylko nieprawdziwe ub niedokładne sugestie z Twojej strony.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przerobienie regulatora | motomik79 | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 04.05.2009 11:12 |