![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: B-stok, Leśna Melina
Posty: 61
Motocykl: TA PD06
Przebieg: 130 000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 19 godz 43 min 7 s
|
![]()
Bo łańcuch trzeba kupować zakuty fabrycznie, wtedy zakówka jest dodawana do kompletu( na wszelki wypadek), a przecież wyciągnięcie wahacza to żaden problem, można sprawdzić łożyska i uszczelniacze na wahaczu i uniknąć dziwnych zdarzeń.
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wymiana slizgacza na lancuch. Duzo roboty? | kuntakinte | Regularne czynności serwisowe | 34 | 13.06.2023 06:56 |
jaki lancuch napedowy- najlepszy | kuras | Rama, zawieszenia, napęd | 7 | 01.03.2011 12:36 |
sztywny lancuch po zdjeciu kola | JackHarrer | Rama, zawieszenia, napęd | 61 | 08.07.2009 10:59 |