![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Centrum Sterowania Kosmosem
Posty: 524
Motocykl: RD07
Przebieg: słuszny
![]() Online: 1 tydzień 5 godz 24 min 13 s
|
![]()
A u mnie jest ogólna poprawa. Zarówno na dole jak i górny zakres się poprawił, tylko że ja jeszcze synchro robiłem i regulacje zaworów, aaa i splity zapodałem. Więc trudno wychwycić co dało realną poprawę. Ogólnie jest szał, rogale trzaskam jak nigdy dotąd, mimo że tkc-ek na tyle nie ma problema z zerwaniem przyczepności, mowa o offie rzecz jasna
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hodowca Kalafiora
![]() Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Kraków
Posty: 393
Motocykl: już nie mam AT, tera jest MG
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 2 godz 34 min 42 s
|
![]()
Założyłem w końcu i ja
![]() Z dwoma db-killerami wcale nie jest głośniejsza niż była, rzekłbym, że jest wręcz mniej uciążliwa jak stoi na wolnych, a ja zamykam bramę (to dobrze, mniej się będą sąsiedzi krzywić). Natomiast co do dynamiki - to całkiem innym motocykl ![]() ![]() ![]() Jestem bardzo zadowolony, a jak znajdę chwile wolnego czasu, to wydłubię jednego killera i zobaczę jak będzie ![]() Matjas - dzięki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Heja,
Zrobiłem raptem ze 150km z Motadem, ale wrażenia baaardzo pozytywne. Nawet ból z montażem dolotu w RD04 pozostał gdzieś w oddali ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
pozdrawiam! Kisiel ------ RD04 -> ATAS |
![]() |
![]() |