![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
|
![]()
POlecam wzmancniane, są trochę cięższe, przed gwoździem nie uchronią, ale przed przetarciami, przycięciem o felgę to często tak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Żarki Letnisko
Posty: 5
Motocykl: RD07a
![]() Online: 2 dni 5 godz 8 min 15 s
|
![]()
Ja także polecam wzmacniane. Na przód założyłem Michelin gr. 3.5mm. Ze względu na niedostępność Michelin-a w rozmiarze 17 cali, na tył założyłem dętkę Mitas gr. 4mm. Niestety zawór w nowej dętce okazał się niemożliwy do wykręcenia i musiałem usunąć go specjalnym przyrządem. Dlatego nie polecam zakupu dętki Mitas. Pozdrawiam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Jaki świeży jaki świeży ??
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,729
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s
|
![]() Cytat:
Alternatywy 4 mm na tył za bardzo nie ma. Olek motocykle sprzedaje dętki słowackiej firmy T-Gum twierdząc że mają 4 mm, ale to jest kłamstwo bo te dętki są faktycznie grubości Michelinowego 21 MDR czy 17 MHR ..
__________________
Hubert |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zmiana detki, jak to sie robi by Schopinsky... | sambor1965 | Hamulce, kola, opony | 9 | 22.09.2008 09:46 |